Mediální studia | Media studies

O časopisu

 

Mediální studia / Media Studies (ISSN 2464-4846) je odborný recenzovaný časopis, publikovaný dvakrát ročně elektronicky, s příspěvky v angličtině, češtině a slovenštině. Je ukotvený v oborech mediálních a komunikačních studií a soustředí se na analýzy mediálních textů, praktik mediálních profesionálů a chování mediálních publik. Vítáme především příspěvky, se soustředí na oblast střední a východní Evropy a zdůrazňují propojení lokálního a globálního vědění o médiích.

Vydavatelem časopisu je od roku 2010 Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy.

 

Kontakt

Veškeré dotazy či návrhy pro časopis prosím posílejte na e-mail medialnistudia@fsv.cuni.cz

 

Zařazení v databázích

Central and Eastern European Online Library (CEEOL)

European Reference Index for the Humanities and the Social Sciences (ERIH PLUS)

 

Přístup

Časopis zveřejňuje jednotlivé texty v souladu s pravidly otevřeného přístupu (open access). Plné verze textů jsou k dispozici na webu časopisu a v databázi CEEOL.

 

 

Call for Papers

Redakce časopisu Mediální studia / Media Studies uvítá nabídky na články do čísla 2/2019

Uzávěrka: 16. června 2019

Své texty prosím zasílejte k rukám šéfredaktorky na e-mail medialnistudia@fsv.cuni.cz

GO top
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace